Een opmerking of klacht?

Heeft u opmerkingen of feedback voor ons, dan horen we dat graag. We staan open voor input van onze leden, donateurs en andere betrokkenen, ongeacht de reden van uw ontevredenheid over onze werkwijze, activiteiten en/of standpunten. Het is ons doel om eventuele fouten te corrigeren, onze procedures aan te passen indien nodig, en onze dienstverlening te verbeteren.


Wat beschouwen we als een opmerking of klacht?

Wij beschouwen elke (mondelinge of schriftelijke) uiting van ontevredenheid van een persoon of instantie over (i) ons beleid en/of standpunten of (ii) over specifieke uitingen, acties of gedragingen van ons personeel, vrijwilligers, bestuursleden of groepen binnen Ashe Foundation als een "opmerking" of "klacht".


Hoe kunt u een opmerking of klacht indienen?

  • Stuur een email naar klacht@ashefoundation.nl

  • Hoe worden opmerkingen en klachten afgehandeld?

    We streven ernaar om zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen twee weken na ontvangst, te reageren op uw opmerking of klacht. Alle opmerkingen en klachten worden geregistreerd en vertrouwelijk behandeld.